החזרות חינם וביטול עסקה

איך מבקשים החזר על מוצר שאינכם מעוניינים בו?

  • אריזת המוצר: ארזו היטב את הפריט/ים שברצונכם להחזיר באריזתם המקורית ובמצב תקין הניתן למכירה חוזרת.
  • תיאום נקודת איסוף: צרו קשר עם שירות הלקוחות כדי לקבל תעודת משלוח ופרטי נקודת האיסוף הקרובה אליכם. למייל: paw@ilpet.co.il.
  • מסמכי החזרה: צרפו לחבילה את פתק המשלוח/חשבונית וכתבו את סיבת ההחזרה (או קוד סיבת החזרה אם קיבלתם כזה).

זיכוי כספי: ההחזר יעובד עד 14 ימי עסקים מרגע קבלת הפריט במחסן שלנו. אם לא התקבל זיכוי בתקופה זו—פנו אלינו עם פרטי המעקב ונבדוק זאת.

שימו לב: ניתן לקבל החזר רק על פריטים שנרכשו ישירות מאתר ILPET.co.il. פריטים שנרכשו אצל משווקים אחרים—יש להחזיר אליהם. לא ניתן לקבל החזר על כרטיסי מתנה.

כמה זה עולה?

החזרה בחינם במשך 30 יום ממועד קבלת ההזמנה (איסוף/מסירת החזרה ללא עלות).
שימו לב: דמי המשלוח המקוריים של ההזמנה לא יוחזרו.

החזרת מוצר פגום – איך זה עובד?

אם קיבלתם מוצר פגום, תקול או שגוי, אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו בכתובת paw@ilpet.co.il לפני ביצוע ההחזרה. הצוות שלנו יבחן את המקרה ויעשה אחד מהבאים:

  • יתאם איסוף חינם לצורך בדיקה נוספת.
  • או אם אכן פגום/תקול, ינחה אתכם לזרוק לאשפה מוסדר את המוצר בצורה בטוחה ויזכה אתכם בהתאם.

ביטול עסקה

ביטול רכישה שבוצעה על ידי הלקוח באתר האינטרנט תתבצע באמצעות מסירת הודעת ביטול בכתב על ידי הלקוח לחברה ולאחר שהלקוח וידא קבלת ההודעה. בהודעת הביטול על הלקוח למסור את שמו ומספר תעודת הזהות שלו, וכן את פרטי העסקה אותה הלקוח מבקש לבטל. אם נמסרה הודעת הביטול בטלפון – יש לספק גם את מספר הטלפון של המשלם המופיע בהזמנה.

ניתן לבטל בכל אחת מדרכי הביטול המפורטות להלן:

1. בטלפון 055-5562515.

2. בדואר אלקטרוני לכתובת אימייל שירות הלקוחות של החברה paw@ilpet.co.il

4. באמצעות הצ'אט באתר.

לקוח רשאי לבטל עסקה, בהתאם להוראות ביטול עסקה כפי שהן מופיעות בתקנון האתר ובהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ"א – 1981 והתקנות מכוחו (במקרה של אי התאמה בין הוראות החברה להוראות החוק יגברו הוראות החוק), תוך 30 מיום קבלת המוצר או מיום קבלת הודעת אימות עם פרטי ההזמנה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מביניהם. כשהוא . נמצא באריזתו המקורית, כולל הצגת חשבונית רכישה ותעודת אחריות שהגיע יחד עם המוצר.

במקרה של ביטול עסקה עקב פגם תבוצע בדיקה מול הלקוחה ובמידת הצורך, יתואם המועד לאיסוף המוצר. החזר כספי וביטול עסקה יבוצע בהתאם להוראות הדין.הנך מתבקש/ת לשמור את האסמכתא בגין ביצוע ההזמנה וכן להימנע משימוש במוצרים אשר בכוונתך להחזיר.

במקרה של ביטול שלא עקב אי התאמה כהגדרתה להלן, תחזיר החברה בתוך 14 יום מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב וככל שהלקוח שילם דמי משלוח, סכום זה לא יוחזר עם ביטול העסקה.

ביטול ההזמנה לפני שליחת המוצר או המוצרים ללקוחה (לפני יציאתם ממחסני האתר), לא יחויב בדמי ביטול.ביטול ההזמנה לאחר שליחת המוצר או המוצרים (לאחר יציאתם ממחסני האתר), יחויב בדמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר הטובין או 100 שקלים חדשים לפי הנמוך מביניהם, החזר כספי יינתן בהתאם להוראות החוק.

כל החזר כספי שיינתן על ידי האתר יועבר אך ורק לכרטיס האשראי דרכו שולמה הרכישה, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי. למען הסר ספק, החזר כספי יבוצע בהתאם לתשלום בפועל..

מוצרים שנרכשו בתנאי "מכירה מיוחדת" (למשל 1+1, 3 ב- 100 ₪) ו/או בהטבות, יוחזרו על פי אותם תנאי הרכישה (בהחזרה של כל המוצרים), ככל שיוחזרו רק חלק מהמוצרים, החזר הכספי ו/או הזיכוי (לפי העניין) יינתן בהתאם לשיעור ההנחה היחסי שניתן בפועל בגין המוצר, בעת הרכישה.

אין בזכותו של צרכן לבטל עסקה כדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה במקרה של החזרת מוצרים שערכם פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשות הצרכן, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנעשה בו שימוש, שאריזתו נפתחה או נפגמה, שניזוק, שנפגם, שהתקלקל ו/או שספג פגיעה כלשהי. כן מתבקשות הלקוחות, על מנת להימנע מגרימת נזק למוצר, להימנע מעשיית שימוש במוצר ולהחזירו ללא כל פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.

למען הסר ספק, מובהר כי החזרת מוצרים לאחר 14 יום (קלנדריים) מיום הקבלה, או מוצרים אשר עטיפתם נפתחה ואריזתם נפגמה – הזיכוי בגינם יהיה בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של החברה.

החלפת מוצרים תתבצע בהתאם להוראות תקנון האתר ובהתאם לאמור בעמוד החזרות החלפות. לתקנון האתר.